Marketing na društvenim mrežama

Marketing putem društvenih medija

i društvene mreže
autorica: Nevena Mikec, 10.05, 2020
Marketing putem društvenih medija

Podjelite na:

Trenutno je u svijetu 3,2 milijarde korisnika društvenih mreža. Oko 42% svjetskog stanovništva dio je globalnog društva koje međusobno komunicira interaktivnim dijalogom u virtualnom svijetu koji je postao fenomen modernog doba. Podaci objavljeni na stranicama Our World In Data govore da je Facebook i dalje najveća mreža, s više od 2,3 milijarde korisnika.


Društvene mreže su svijet učinile manjim i sve lakše dostupnim. Bezbroj je primjera malih tvrtki koje su uz pomoć društvenih mreža i bez ogromnih ulaganja ostvarile globalni uspjeh. Ako vaša tvrtka još nije prisutna na ovim mrežama, vaši potencijalni kupci zasigurno jesu. Kada je u pitanju privlačenje publike i jačanje korporativnog identiteta, odnosno branda, društvene mreže trebaju biti važan dio vaše poslovne marketinške strategije.


Možemo vam pomoći da društvene medije iskoristite kao platformu za razvijanje posla, komunikacije s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima. Iskoristite mogućnost za predstavljanje identiteta i poruke tvrtke, istaknite se i razlikujte od konkurencije. Komunicirajte sa svojom publikom, pokažite ozbiljnost rada, predanost i profesionalnost koju nudite. Naglasite osobnost vlastitog branda, uz minimalna ulaganja.

Ne ograničavajte se samo jednom mrežom, mi ćemo ispitati koje su platforme društvenih medija najprikladnije i gdje se nalazi najveći broj vaših potencijalnih kupaca. Osim toga, za vas ćemo napraviti strategiju i plan objava na društvenim mrežama i odrediti ciljeve, kampanje i pratiti rezultate.


Marketing putem društvenih medija moćna je i vrlo učinkovita strategija za dosezanje ciljane publike i povećanje prodaje. Plaćeno oglašavanje nije jedini način uspjeha na društvenim medijima. Vremenski dugotrajna, ali još učinkovitija metoda za pridobivanje novih kupaca je SEO optimizacija putem društvenih mreža koje će vas dovesti do još šireg kruga potrošača koji nisu uvijek dostupni samo plaćenim oglasima.